På innsiden

Googles mange muligheter til innsikt og analyse

Google er den mest brukte søkeordmotoren med over 90% markedsandel. Det gjør at Google har en hel del data, innsikt og caser som kan brukes til å gjøre kundene våre bedre. Flere av verktøyene som Google har tilgjengelig er gratis å bruke, og venter på å bli brukt mer. I denne artikkelen skal jeg gå […]

09. 11. 2016
Les posten
Effekt av digital annonsering

Det har nylig gått en debatt mellom Bi og Schibsted i Dagens Næringsliv om effekt av digital annonsering. BI-profilene Fred Selnes og Cecilie Staude åpnet med et innlegg hvor de hevdet at digital annonsering ikke er så enkelt og effektivt som mange har trodd. BI forskerne startet med å sitere Proctor & Gamble som opplever […]

21. 10. 2016
Les posten
Det du må vite om overgang til DAB!

GroupM inviterte inn viktige aktører for å komme med innspill til hvordan de ser for seg konsekvensene av overgangen til DAB gjennom 2017. Vi skal ha best mulig utgangspunkt for våre kunder til overgangen til DAB. Derfor inviterte vi inn direktør i P4 Kenneth Andresen, direktør i Radio Metro Svein Larsen og Knut-Arne Futsæter fra […]

20. 10. 2016
Les posten
Våre byråer