Xaxis

Et GroupM-selskap som gjennom data og teknologi hjelper byråene og deres kunder med å treffe målgrupper

Ansvarlig:
Kjell Gabrielsen
Tlf.
+47 951 20 397
Etablert:
2011
Antall medarbeidere:
8

Vi er eksperter i å utnytte data og teknologi, slik at annonsører kan treffe og engasjere målgruppene sine mer effektivt i digitale mediekanaler.

For oss handler det om å gi forbrukerne en positiv oppfattelse av våre kunders merkevarer og annonser. Dette gjelder uavhengig av om annonsen vises på mobil, nettbrett, desktop eller laptop, eller om det er rich media-formater, video eller bannerannonser.

 

 

 Vårt løfte er enkelt: Vi gir annonsørene tilgang til premium annonseformater ovenfor de mest relevante målgruppene til en pris som er lavere enn markedspris.

Ingen kampanje, segmentering eller algoritme er bedre enn menneskene som får det hele til å skje. Vi er derfor stolte over å ha medarbeidere, som både i antall, erfaring og kompetanse er de beste i markedet.

Xaxis hjelper annonsører med å treffe riktig målgruppe gjennom kvalitets medier
Verdens største programmatiske medie- og teknologiplattform

 

Xaxis er både i Norge, men også globalt, dedikert til å skape gode medierelasjoner som slår markedet på pris, kvalitet og tilgang. Vi monitorerer og verifiserer derfor alle annonsevisninger vi blir tilbudt kontinuerlig.

 

 

Turbine – Xaxis DMP

Turbine er vår egenutviklede DMP (Data Management Platform) og er kjernen i vår virksomhet. Turbine samler inn og bearbeider alle våre datakilder, som igjen gjør det mulig å treffe definerte målgrupper. Vi utvikler avanserte algoritmer som gjør det mulig å matche kontekst, brukere og annonsebudskap på en effektiv måte.

Gjennom Xaxis kan annonsørens verdifulle førstepartsdata (fra eget nettsted, e-mail og apps) fusjoneres med data i Turbine og skape unike, presise og effektive segmenter – samtidig kan annonsøren være sikker på at forretningskritiske data hverken utnyttes av andre annonsører eller medier.

Våre byråer