Mindshare lanserer Nordens første sports-marketingbyrå 

Det helt ferske byrået Brandr ble lansert under Huddle 2. November, og blir det eneste byrået i Norden som jobber aktivt med sports-marketing.

Brandr er et datadrevent strategibyrå som har som mål å øke engasjementet og de kommersielle mulighetene rundt våre nordiske helter – i tillegg skal de skal de også jobbe med underholdningsbransjen og andre stjerner med internasjonalt potensiale. 

Glenn Myklebust, CEO i Mindshare, forteller at ”Vi mener at innsikt og data er grunnsteinen for all effektiv branding. Ved å analysere dataene til kundens fanbase, jobber vi frem en strategi for en sterkere merkevare og økt engasjement, som igjen gir nye muligheter og økt kommersiell verdi.  Vi er stolte over å ha flere internasjonale nordiske helter, som Olaf Tufte, Vålerenga og Emil Meek, Petter og Oliver Solberg og Silje Norendal med på laget. Som en strategisk samarbeidspartner for sportsmarketing og underholdningsbransen er vårt ønske å gjøre det vi er best på slik at kundene kan konsentrere seg om det de er best på!”

Våre byråer