Gull til Maxus og GLAVA®

Under Mediaforums Mediepriser tok Maxus gull for caset Glava AS, som de hadde sammen med Metro Branding.

Juryen ser etter caser som oppnår resultater og mål, som viser samsvar mellom strategi og måloppnåelse og som tar i bruk mediene på en innovativ måte.

Utdrag fra juryens begrunnelse:

“Maxus viser seg frem som en sterk og tydelig rådgiver for Glava, og sammen skaffer de seg et uvurderlig stykke innsikt ved å gjennomføre en salgsmodellering, noe som etter juryens mening altfor få merkevarer i Norge investerer i. Glava og Maxus får dette til å se uforskammet enkelt ut, selv om vi vet at det motsatte nok er tilfellet. Her ligger det masse hardt arbeid bak, et nært samarbeid mellom kunde og byråer, samt en god dose besluttsomhet! Vi er trygge på at markedssjefen i Glava fremover har sine lederes fulle oppmerksomhet når han vil investere i markedsføring, gratulerer med et fremragende stykke strategiarbeid og flotte resultater!” 

Les mer om Mediaforums mediepriser.

Våre byråer